Svinkallt


Imorgon får det vara nog. Då åker vinterjackan på. Och jag har ju tack och lov shoppat en ny varm och gosig vinterjacka! Ser fram emot att använda den för första gången imorgon :)

Det gäller att njuta av livet små enkelheter just nu. För på jobbet är jag mest bara frusterad just nu. Det mesta är riktigt kul, men jag ligger hela tiden steget efter och hinner ALDRIG det jag har tänkt. Inte för att jag missar några deadlines, men jag missar mina egna deadlines nästan varje dag. Så frustrerande. Är det så här det ska va? Stress, stress hela tiden och jobb hemma nästan varje kväll? Uh.

Imorgon är det tack och lov fredag. Helt SJUKT vad veckan har gått fort. Känns som det var igår jag strosade runt med älsklingen på söder och mös i lördags. Än så länge har jag lyckats hålla mig borta från jobb på helgerna (nästan). Men, det är bara att bita ihop. Om 58 dagar åker vi till Jamaica. Nedräkningen har minst sagt börjat...

Imorgon blir det middag på vitlöksrestaurangen Bröderna Olsson med typ 10 av våra goa vänner. Längtar! Och på lördag ska äntligen sötaste Minna ha inflyttningsfest. Riktigt trevlig helg väntar, med andra ord! :)

Nu ska jag äta passionsfrukt. Har blivit min nya grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0