Lek med nya kameran...


Jag har äntligen kommit till skott, och köpt en ny kamera. En kompakt kamera. Canon S95. Love it! Den har en massa roliga funktioner, som jag inte riktigt lärt mig än... (har ju bara haft kameran i ett par dagar...) Men den fick hänga med i helgen på lite olika äventyr, så här kommer några smakprov. Haha, mycket på B-A blev det... :) Han är ju så söt!

Förutom den nya kameran, så har helgen varit väldans trevlig må jag säga! Tjejmiddag i fredags, mys och shopping med B-A, tapasmiddag, Amanda Jenssen-spelning i Vasastan, öl på Honey Honey i lördags, och söndagsbrunch på Bakverket och inköp av ny jacka och powerwalk-outfit idag. Nu väntar hemmamiddag och film i soffan. Jag älskar helg.

   

 


  

  

Kommentarer
Postat av: H-lena

Och DET var den snyggast bilden på mig i helgen också eller? Lagom road. Haha.



Men fina bilder - vill också ha en sån kamera.

2010-10-18 @ 09:31:34
URL: http://hlena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0