Duktig flicka


Ha! Jag tog mig upp 06.15 imorse och gav mig ut på en 45 minuter lång powerwalk. Det ni! Stolt som få, är jag nu. Men nu väntar nästa utmaning: att lyckas göra samma sak imorgon igen, och igen och igen... :) Håll gärna era tummar, för att jag ska ta mig i kragen.

Idag har allt gått i 180. Typ. Jag har jobbat hela dan, men hann ändå bara en bråkdel av vad som stod på listan. Suck. Men, man är ju bara mänsklig, och det är väl bara att jobba på och göra så gott man kan.

Nu ska jag kolla efter en ny kamera. Tjoho! Behöver en ny till Jamaicaresan, orkar inte släpa med min stora Canon. Så det får bli en mindre som får plats i väskan.

Nej, inte mycket vettigt att skriva idag. Kanske inte borde skriva två dar i rad, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0