Myslördag


Igår stod det myslördag på schemat. En hel lördag tillsammans med min älskling. Underbart, och välbehövligt. Vi började med en riktigt härlig frukost här hemma. Sen promenerade vi in till stan för att shoppa loss. Och det shoppades minst sagt en hel del - speciellt till B-A :) Vi hann även med ett glas vin mellan alla besök i butikerna. Och innan vi for hem gick vi förbi Åhléns och införskaffade äntligen den efterlängtade expressomaskinen, som nu fint står ute i köket. Efter att ha provsmakat den första koppen expresso, tog vi oss till restaurangen Sacre Coeur för en mysig middag och därefter drinkar på WC och Och Himlen Därtill. En perfekt dag. Tack, älskling :)

Imorgon är det måndag igen. Och inte är det vilken vecka som helst som väntar. Jag projektleder just nu ett pressevent som inte liknar något jag gjort tidigare. Och inte heller storleksmässigt. Riktigt, riktigt kul, men också en hel del nervöst. Allt måste ju klaffa på torsdag. Och väldigt mycket hänger på lilla mig. Hu.

  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0