2010 är här


Jag startade det nya året med att sova till klockan tre. TRE. Jösses. Det är inte ofta. OK, att jag brukar vara morgontrött. Men, tre?!

Förklarar det hela med att jag hade en himla trevlig och skojig nyårsafton/natt tillsammans med Minna. Vi åt en massa mat, minst sagt! :) Tolvslaget firades vid Slussen, och Jennie förevigade det hela med sin urusla mobilkamera. Jag har inte varit särskilt duktig på att fotografera den senaste tiden. Hoppas bara det är en svacka, och att inspirationen återvänder.

Hur som helst, här är två glada nyårspinglor... (framför Birka Paradise om ni undrar, samma som förra året såklart, hehe...)

 

Som sedan styrde kosan mot baren högst upp i Skrapan och spenderade de första timmarna av 10-talet med smarriga drinkar :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Ni verkar ha haft det mycket trevligt på nyårsafton! Det finns inte mycket som går upp mon en riktig tjejkväll! Fast jag kan sakna tiden då man hade videovaka typ och sov över hos varandra med madrasser på golvet. Eller spela Nintendo 8 Bits hela natten lång... =)

2010-01-04 @ 17:37:48
URL: http://militarmamman.wordpress.com
Postat av: sam

Update girl!!!

2010-01-15 @ 13:53:13
URL: http://lillasam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0