Pyssel


Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och hämtat min nya dator hos bror. Där har den varit ett tag för att ominstalleras. Så nu har jag ägnat en timme och lite till åt att sitta och pilla på den. Det verkar rulla på OK. Det kändes lite oroväckande först, då den plötsligt stängde av sig av sig självt. Men just nu går det finfint. Peppar, peppar...

Irriterar mig dock på en sak. Firefox sparar inte mina användarnamn och lösenord på diverse sajter, av någon anledning. Otroligt störande. Har fått logga in på min mejl typ tusen ggr nu. Suck. Någon som vet hur man löser det lilla, men mycket frustrationsframkallade, problem?

Saknar min bättre hälft. Vi umgås nästan jämt, men ändå känns det tomt så fort vi spenderar tid hemma var för sig. Han är min prins, minsann. Puss, älskling!



Och det är många andra som är kära. Märks inte minst på alla de bröllop vi är bjudna på i sommar. Så underbart! Fick ytterligare en inbjudan idag. Det vankas lycka, fest, goda vänner - längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0