Vad är grejen?


Vad är grejen med nackspärr? Varför får jag det - och dessutom, ofta numera? Suck. Förr, när det inträffade hade det liksom en logisk förklaring... Jag hade suttit i drag eller sovit helt galet.

Nu verkar nackspärren få för sig att komma smygande. Ingen stelhet direkt på morgonen, utan plötsligt, mitt på dan stelnar jag till och efter en stund gör det ont konstant. Idag attackerade den när jag stod i duschen... och när jag kom ut därifrån kunde jag knappt röra mig. Typ. Alla mina söndagsplaner kraschade i det ögonblicket. Planerna var att städa och rensa gaderoben... Hm, nackspärren kanske ändå var mitt undermedvetna som gav mig en legal anledning att slippa... Aja.

Hellre ren lägenhet än smärta, vill jag dock påstå.

Helgen har i övrigt inneburit en del sena aktiviteter. Spontant festande i fredags, skitskoj! Och igår kväll/natt fick B-A och jag storspö i Monopol av Helena. Hehe.

Nu regnar det visst... Yej. Hösten är här.

Kommentarer
Postat av: sam

UPDATE!!!!

2009-10-29 @ 09:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0