STHLM - JKPG tur och retur


Sitter på X2000. Fredagen spenderades i Jönköping. Först jobb, sedan ett mysigt besök hos Ullis :) Nu bär det av av hem igen. Ca 30 min kvar. Känner att det börjar räcka med tåg nu, även om jag är väldigt lycklig över att ha Internet och kan roa mig (och jobba lite på en lördag, tjoho).

Väl hemma blir det lite fix, sen bär det av på födelsedagsfest hos bror min. Trevligt! Imorgon ska det tydligen bli bio, har jag hört. Himla mysigt! Undrar vad vi ska se. Några tips?

Nu lämnar vi Södertälje Syd. Det är verkligen äckligt ruggigt ute idag. Grått. Dimmigt. Blött. Rått. Usch! Tur att det är 1:a advent snart så man kan börja plocka fram mysljusen. Jag hade iofs tänkt att strunta i julpyntet i år igen, men det kan ju faktiskt vara lite trevligt... Ska fundera på det. Det enda jobbiga är liksom att lådan med allt står längst inne i förrådet. Och Jennies förråd är inte det mest lättillgängliga just nu, om man säger så. Kanske ska överväga en liten genomgång imorgon... Hm. Tål att tänkas på.

Om 2 veckor bär det av till Riga med familjen. Jag missar visserligen årets fest på jobbet, men jag ser ändå väldigt mycket fram emot resan. Ska bli mysigt. Umgås, äta gott, bo på hotell... Mmm :)

Nej, nu ska jag nog plocka ner den här burken i väskan, och invänta Stockholm Central.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0