"Rubrik"


Har ingen fantasi idag, kommer inte ens på en bra rubrik (som om min blogg brukar innehålla mängder av fantasi... hm...).

Denna helg har varit lugn. Väldigt lugn. Men jag har genomfört det som var planerat: shopping och städning. Mitt konto är i stort sett tömt, men jag har nya stövlar, vinterkappa, jeans, väska och lite annat smått och gott. Och lägenheten är ruskigt ren. Den brukar vara väldigt ostädad måste jag erkänna, så en hel söndag i städningens tecken var minst sagt på tiden.

Nu sitter jag och väntar på älsklingen min, som varit på snabbesök i Norge idag. Saknar honom. På söndagar ska man söndagsmysa. Hoppas på att hinna med lite mys innan det är dags att sova.

Nä. Detta inlägg sög ju. Bäst jag ger upp. Återgår till TV4 och Nyheterna.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Äh, bättre fantasilösa inlägg än inga inlägg alls.. :) Ser massa fram emot fredag! Puss

2009-11-09 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0