Minnen...


Sitter och rensar lite gamla bilder på min hårddisk, och hittade några mappar med bilder från huset i Linköping där jag är uppväxt. När det var klart att huset skulle säljas för ett par år sedan, såg jag till att fotografera lite minnen. Inte bra rummen. Utan vissa detaljer, som jag säkert glömt bort om jag inte tagit bilderna. Kanske lite löjligt, jag vet inte, men jag är i alla fall glad över att jag tog mig tiden. För nu när jag öppnade mappen, var det minst sagt kul att se. Givetvis har inte du som läser samma relation till dessa bilder. De kanske till och med uppfattas som meningslösa. Men jag lägger upp dom ändå. Mysigt :)

  
  
  

Kommentarer
Postat av: martina

Riktiga jennie-bilder. Fina mao! Önskar jag hade gjort ngt sånt med huset i K-hamn innan hela trädgården försvann i ett galet renoveringsförsök. Av den nya ägare såklart :) Kram!

2009-11-06 @ 12:38:56
URL: http://precisprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0