I'm back!


Livet rullar på i en rasande fart. Och i natt blir det sommartid. Vi förlorar en timme, men det är det värt - det blir ju äntligen märkvärt ljusare om kvällarna :) Det gillar jag. Och det kompenserar lite för all den snö som kom igår. Snökaos, nästan. Blev lite smått chockad över vad som hade skett utomhus medan jag satt inne på krogen och myste med vin och trevligt sällskap i fyra timmar. Fick bli en taxi hem, även om jag bara befann mig vid Medis. Åh, jag har blivit lat och bortskämd söderböna sen jag flyttade. Men helt rätt, vill jag påstå. Hehe.

Idag är det lördag. Skööönt. Sovit 11 timmar. Strosat på stan. Fikat med Helena. Skulle köpa en bordslampa jag tittat ut, men butiken var stängd. Irriterande. Men det får gå ändå. Nu laddar jag inför kvällen. Middag och soft sällskap hos B-A. Sedan lite utgång och förhoppningsvis tillsammans med Kalmar-brudarna. Det ser jag fram emot!

Har förresten världens bästa pojkvän. Igår överraskade han mig med blommor. Så sött :) Och det som stod på kortet gör mig så glad. Precis vad jag behövde höra efter en vecka som denna... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0