Det är mycket nu


Hej hopp, bloggen!


Det var ett tag sen sist, eller vad säger ni? Har varit mycket ett tag nu. Har inte riktigt hunnit eller orkat. Att vara sådär sjuk som sist jag skrev tog musten ur mig. Energin försvann för ett tag och det inverkade såklart på jobbet... Jag kom efter med min to-do-lista big time.


Efter fullspäckade veckor med jobb och fullspäckade helger med skoj är jag tillbaka. Känner mig jäkligt till freds med det mesta nu, faktiskt. Det är en aning otippat, för det har hänt en del. Men då jag är väldigt lycklig just nu, klarar jag liksom av det jobbiga på något vis.


Hm, känner att jag flummar. Ja, det gör jag. Men det bjuder jag på ;)


Måste förresten yttra mig om en grej: Jag hatar SJ. Har köpt tågbiljetter till Lund idag - om 3 veckor åker jag. ETTTUSENTREHUNDRAFEMTIONIO JÄVLA SPÄNN! Vad är det med världen? Gah. Jag blir så upprörd. Bara för att man inte längre klassas som ungdom eller student - och måste erkänna att man är vuxen nu, tvingas man betala en hel förmögenhet för att åka söder ut en helg. Buss, tänker ni - aa, visst - 8 timmar, säger jag. Tänkte att jag, för en gångs skull, skulle välja att vara "miljövänlig" och välja bort flyget... Det var ju skoj att vara miljömedveten. Jag blir inte inspirerad att fortsätta, kan jag ju säga. Men jag betalar ju såklart, jag vill ju till Lund. Så varsågod, SJ. Enjoy.


Kommentarer
Postat av: sam

Haha känner lite aggro där tjejen!

2009-03-20 @ 14:52:12
URL: http://samsung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0