Var är värmen?


Vad hände med sommaren? Fy sjutton, vad kallt det är! Jag vill ha värme, sol och... ja, semester. Semester kommer vecka 28. Men det vore inte så dumt med sommarväder innan dess.

Trots kyla, så var helgen riktigt bra ändå, iofs. I fredags tog jag bussen ut till Nynäshamn för att hänga med Melinda. Soft! Det blev en riktig tjejkväll, med pizza, film, te och massa tjejsnack om livet i allmänhet :) Ser fram emot nästa gång!

I lördags blev det lång bussresa igen, men denna gång åt ett annat håll - Vaxholm. Det nalkades sportbar, mat, öl och fotbollsmatch tillsammans med gamla pluggkompisar och deras vänner. Väldans trevligt! Trots att matchen sög och bussresan hem till storstan var mindre upplyftande... Vi botade dock detta med en extra öl på Söder innan hemgång :) 

Och igår var det EU-val. Det känns vuxet och ansvarstagande att rösta, måste jag säga. Tråkigt att inte alla känner detsamma..,

Idag fick jag lite oväntat "kaffe"-besök på jobbet. B-A kom förbi på en kort liten fika, efter att ha spatserat runt på stan med sina elever för en "Klassens Dag". Själv kom jag iväg från kontoret runt halv sex - en massa hemligheter inför den stundande lördagen skulle ju inköpas... Jag smider planer för fullt. Hehe.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0