Ökar inläggsfrekvensen...


Bäst att inte göra mina trogna läsare besvikna (som för övrigt skrivit världens sötaste kommentarer... tack!). Här kommer ytterligare ett inlägg!

Ikväll är det fixarkväll. Det vill säga: Jag har tvättid. Varje gång jag har det försöker jag fixa med annat också. Ikväll blev det följande:

1. Bära ner saker i förrådet som stått i vägen i min lilla lägenhet lääänge.
2. Laga mat (för jag gör inte det så ofta längre tyvärr).
3. Laga extra mycket mat så det blev en matlåda till imorgon (för Jennie behöver hålla igen på lyxluncherna på jobbet).
4. Bädda rent.
5. Plocka undan all skit som ligger och skräpar (varför blir det så snabbt stökigt på 25 kvm?)

Nu är tvätten helt torr hämtad. Efter att jag har tagit tag i disken ska den strykas, vikas och hängas upp. Förhoppningsvis orkar jag ta mig en extra koll i gaderoben för att uppdatera mig om vad jag har för användbara sommarkläder egentligen INNAN jag panikartat springer in på H&M och köper massa onödigt som jag egentligen redan har djupt inne i gaderoben bakom höst/vinter-kläderna.

Fast ett nytt klädesplagg har jag iaf fått utöka min samling med denna vecka. Och det med gott samvete, även om det kostade en "liten" slant... En klänning till min kusins bröllop i augusti - då jag ska vara brudtärna! :) Tjusigare kan jag knappast bli i denna, eller vad säger ni? :)

   

Detta inlägg var kanske inte det roligaste, haha. Men bättre än inget, kanske. Nu: Mot disken. Yej. 

Kommentarer
Postat av: martina

MEN. Trodde jag skulle få se klänningen på dig. Det duger inte. Omtagning ;)

2009-06-04 @ 21:54:41
URL: http://precisprecis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hehe. Sorry. Men lugn, det kommer :)

2009-06-04 @ 22:36:52
URL: http://jennieadato.blogg.se/
Postat av: H-lena

Gud va snygg, men jag håller med Martina. Vi vill se den PÅ! :)

2009-06-05 @ 15:23:06
URL: http://hlena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0