Hua...


... vad jag svettas! Kom precis hem från en trevlig fika/glass tillsammans med en gammal kompis. Vi började i Gamla stan, fortsatte med färjan över till Djurgården... och tog därefter en promenad längs Strandvägen heeela vägen tillbaka till Slussen via Skeppsbron. Ja, i denna värme. Kanske inte det smartaste... men att promenera var ändå mer lockande än att sätta sig på en kokade buss. Och vi hade ju dessutom väldans trevligt längs vägen :)

Man kan ju lugnt säga att sommaren har kommit till stan. Vilken vecka det har varit! Tråkigt att man har jobbat, men tycker jag har tagit vara på mina kvällar ändå. Och helgen har ju varit himla trevlig, med femkamp på Grönan, sol och picknick i Tanto, grillning på gården och rosé på balkongen. Jag är så nöjd så. Men någon har fattas... Men han kommer äntligen hem imorgon. Hihi :)

Nu ska Jennie vara JÄTTETRÅKIG och STÄDA. Ja, faktiskt. En dag som denna. Men gör jag det inte nu, kommer det aldrig bli gjort. Så. Dags för lite städ-trance på högsta volym - och så KÖR VI! Yej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0