Äntligen!


Ja, äntligen. Sommaren är här. Varmt. Soligt. Härligt. Skönt. Och Jennie jobbar. Gah. Snart hoppar jag ut genom kontorsfönstret, eller något annat tokigt och ogenomtänkt. Men om exakt 6 arbetsdagar nalkas det semester. Och det i fyra - ja, jag sa FYRA - veckor. Fatta att jag är värd detta! Har liksom aldrig haft en riktigt lång semester tidigare känner jag. Tidigare har det alltid varit de veckor som "blivit över" mellan skola och sommarjobb, och då alltid inneburit någon form av flytt, mer eller mindre. Förra årets semester... Ja, den räknar jag som obefintlig. Men i år - då jäklar. Tre av fyra veckor har jag inga spikade planer, mer än att njuta. Den fjärde veckan, då bär det av till Gotland med B-A och hans goa vänner. Vi har bokat hyrbil och ska fifilura runt på ön tillsammans. Oj, det ska bli så härligt! Håll tummarna för att vädret håller i sig bara.

Tiden som gått har som vanligt inneburit mest jobb. Men i helgen var det dags för MIdsommarafton, och Jennie hängde med värmlänningarna till Töcksfors. Yej! Hade verkligen en supertrevlig helg med härliga människor, massor av god mat, galna lekar :), midsommarkransar, kubb... osv, osv. Det får bli ett par bilder istället "som vanligt"! 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: H-lena

Tack själv för en underbar helg! Värmlandsmidsommar får även bli din framtida tradition. ;)

2009-06-25 @ 23:48:29
URL: http://hlena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0