Gotland here I come


Inatt bär det av till Gotland. Yej! :) Ser väldigt - väldigt - mycket fram emot veckan bland sol, raukar och trevligt sällskap. Jag är laddad. Borde egentligen packa nu, om det inte vore så att min förbannade nacke inte riktigt är lika laddad. Fy helvete vilken nackspärr jag drabbades av igår. Inte nådigt. Och arg och sur var jag, kvällen var ju tillängnad partaj med Helena och Vanessa - och utgång på Patricia stod på agendan. Men efter att tappert försökt vara social, pimpla vin och testa Vanessas spikmatta gav jag upp. Det gjorde helt enkelt för ont och jag fick bistert inse att party inte var något som passade mig just då... Istället tog jag mig stel som en pinne hem till B-A som servade en ynklig Jennie med varma handdukar på nacken, ont-i-musklerna-gel och en natt på mirakelkudden. Något som visade sig fungera till viss del. Idag kan jag iaf böja lite på huvudet. Men INGET ska hindra mig från Gotland.

Veckan som varit har varit fantastiskt mysig. Jag och B-A for iväg till landet i måndags. Där frossade vi i slappande, grillmat, ännu mer slappande, mys, bad, sol, regn, åska, bokläsning... och BAD! Jennie tog årets första dopp. Jippie! Något sent kanske... men då bör det tilläggas att jag är en badkruka.

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0