Varför inte bara få...


... må så bra som jag faktiskt gör. För det gör jag. Ändå dyker det upp saker utan förvarning. Saker jag ber om att få slippa och aldrig känna. Jag hatar det. Jag verkligen hatar det. Hur gör man för att slippa? Den som har ett svar, please let me know.

Min lediga dag igår blev ett mysigt återseende :) Det var en mycket bra dag. En trevlig och härlig dag.

För övrigt så har jag fastnat lite bland alla mina gamla bilder på den externa hårddisken. Misstänker att jag kommer få för mig att publicera lite gammalt shit då och då... även fast det typ bara är jag som tycker det är kul att se. Haha.



Väääldigt gammal bild. Från gymnasiet. En bit utanför Linköping, tagen av en vän. Och framkallad på egen hand i mitt lilla mörkrum. Jag saknar att blaska bland kemikalierna. Photoshop kommer aldrig slå det genuina och fantastiska med att stå i mörkret och se bilden sakta smyga sig fram på fotopappret...

Kommentarer
Postat av: martina

Snygging där! Tyvärr har jag inget bra svar på din fråga. Kanske behöver du bara bli påmind om det som varit för att inse hur bra du har det nu. Och du är värd att må bra.

2009-01-07 @ 22:59:16
Postat av: martina

Snygging där! Tyvärr har jag inget bra svar på din fråga. Kanske behöver du bara bli påmind om det som varit för att inse hur bra du har det nu. Och du är värd att må bra.

2009-01-07 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0