True friendship never dies


Jag har precis pratat länge med en av min allra bästa vänner. Jag älskar dig, och jag saknar dig gumman. Nu ska jag banne mig ta mig till Göteborg... på tiden!



Galenskap i Kalmar. Hehe.

Dags att hoppa in i duschen och göra mig redo för att spendera denna lediga dag (jag vet, något efter, men vad sjutton... förmiddags-slöa i soffan till en Take That-dokumentär (ja, jag var ett fan, jag erkänner...) och telefonsamtal med en vän är inte så dumt det heller måste jag säga). Jag tror det blir en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: martina

:o) Tack för dina värmande ord sötnos. Glad att jag har dig och jag älskar dig mycket jag med. Puss och kram! Blev det en bra dag? ;o)

2009-01-07 @ 09:55:33
Postat av: Jennie

Det blev en mycket bra dag ;) Hihi.

2009-01-07 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0