Soffa - var är du?


Jag vet, jag tjatar ganska mycket om min soffa (i alla fall på msn och på Facebook). Ikväll ska den levereras mellan 18 och 22. Nu är klockan 20.38. Hoho, var är min soffa? Jag som hade hoppats att den skulle komma redan innan sju, så jag kunde montera den och premiärmysa i den. Men jag lägger nog ner den planen nu. Får bli ett helg-projekt. Dessutom är min gamla soffa kvar ännu (ja, det kommer bli trångt när den nya kommer...). Försvinner på lördag. Jag hade ett sånt flyt i helgen när jag träffade svägerskans bekant som var i snabbt behov av en billig soffa. Och vad är oddsen, när hon är här och kikar på den, säger hon sig behöva en TV också. Och vad har inte Jennie, om inte en TV till salu. Så vips, på lördag åker det gamla ut :)

Jag längtar så till våren. Fast egentligen har jag redan bestämt mig för att det redan är det. Fram till julafton var det höst, i mellandagarna var det vinter, och efter nyår blev det vår. I alla fall i min värld. Det vänder nu :) Antar att jag fortfarande är kvar i skolans värld och anpassar mig efter höst- och vårterminen. No winter in my life...

  
  

Lite vårinspirerande fotografering i Kalmar 2007.

Kommentarer
Postat av: H-lena

Kom soffan? Blev den rätt? Vill se! :)

2009-01-16 @ 11:10:37
URL: http://hlena.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Soffan kom 21.55. Haha. Trodde inte den skulle dyka upp, men så vips var den där ;) Och det blev rätt färg! Men jag orkade såklart inte montera den. Nu har jag övertalat B-A att hjälpa mig med det ikväll (det vill säga göra det åt mig, haha, närå :)

2009-01-16 @ 11:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0