Ett år äldre, bara sådär helt plötsligt


Min 26:e födelsedag har nu passerat. Jösses, då var man ett år äldre. Närmare 30 än 20. Det hör liksom till att tjata lite om att "ojoj, gud vad gammal jag är nu, det går bara utför". Men om jag ska vara ärlig. Jag gillar att bli äldre. Bli lite visare för varje dag som går. Jag tror nog åldersnojjan kommer en dag på riktigt, så ska passa på att njuta av att bli äldre medan jag kan :)

Lördagen och min födelsedag var hur underbar som helst. B-A skämde bort mig precis HELA dagen, och ja, jag måste säga det: Jag kände mig lite som en prinsessa. Hihi. 

Efter en sån fantastisk helg kändes det nästa lite chockartat att komma till jobbet igen idag. Men jag var ganska snabbt inne i gamet igen. Det var väl bara ett tecken på att jag hade lyckats slappna av och och njutit av helgen och min födelsedag.

Det blir mer firande helgen som kommer. Då blir det fika med "den äldre generationen" :) och middag med familjen. Det ser jag fram emot!

Idag var det planerat att afterworka med Kalmarbrudarna efter jobbet (ja, på en måndag... helt rätt ju). Men efter att tre av fem fått förhinder fick det hela bokas om. Haha, detta mejlade för att få till denna ombokning var något utöver det vanliga måste jag säga :) Fem busy ladies som ska synka sina kalendrar... Men det gick till slut! Ser fram emot att ses live, och inte bara i mejltråden :) Hehe. 

Nu är Jennie trött, dags att krypa upp i loftet. Titta ner över mina 25 kvm och tänka "hur får man plats med 20 personer här"...

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: H-lena

Som jag sagt, 1 kvm var och jag är nöjd. 5 pers till är alltså okej. Ska komma tidigt och tjinga ett soffhörn. Kram

2009-01-27 @ 13:53:14
URL: http://hlena.webblogg.se/
Postat av: BH

Orka heta BA man skall heta BH...

2009-01-27 @ 23:55:15
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-28 @ 00:02:20
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0