En soffa och en TV rikare


Yej, nu har jag spenderat pengar igen :) Idag blev det en tur till Kungens Kurva tillsammans med bror och svägerska. Och jag kom tillbaka hem med ett litet soffbord och en TV, samt en beställd soffa från Mio. Dröjer alldeles för många veckor tills soffan levereras... :( men jag vill verkligen ha just den. Supernöjd, med allt. Har precis lyckats få igång TV:n och det känns kanon, även om digital-tv inte är fixat ännu riktigt... Jag säger bara Sony - you rock!

 

Min grymma soffa. Beställd utan nackstöd dock, den är ju skitful (och dyr som satan).

Just det. Köpte värmeljus på Ikea också. Hehe. Inte att förglömma... Det går åt i vintermörkret.

Imorgon ska jag jobba igen. Det är ju måndag. Men ledigt på tisdag igen... Jag gillar det här med att jobba typ en dag, och sedan vara ledig en eller två. Det borde vara så nästan jämt :)

 

Måste förresten visa de coolaste bilderna från nyårafton. Minna tar självporträtt och jag plåtar... Hehe. Hon hör ju helt klart hemma i rampljuset, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0