En innehållsrik helg


Ny vecka och måndagen är redan avverkad. Det vill säga - veckans tyngsta dag är finito. Pust! Jag somnade som en liten gris när jag kom hem. Bara en sak som orsakar detta - en helg full av trevliga saker.

I fredags var det montering av nya soffan och mysmiddag som gällde. Åh, det blev så himla bra! Jag monterade dock inte så mycket, det gjorde B-A så bra så. Jag, tjejig? Ja, jag erkänner. Jag lagade mat och servade med vin istället.

Bild på soffan i min lilla lya kommer snart.

Lördagen spenderades ute i Tumba. Nej, förlåt, jag menar Vårsta :) Promenad på isen, plåtning, mys, Guitar Hero, Buzz, fisksoppa, drinkar och lite utgång. En mycket trevlig dag och kväll! Måste göras om mycket snart, Minna! :)

  
  

Några bilder från lördagen. Oredigerade, men får funka så länge.

Söndagen blev hemfärd till Söder igen. Sedan fika med Helena och Karin. Najs :) Sedan promenix till B-A, middag, kaffe (inkluderande en grundlig studie av Södermänniskor på en mindre biograf... små saker kan roa mig en söndagskväll, haha) och bio. Changeling, såg vi. Den var helt OK, även om jag satt och hoppades lite på att den där "knorren" skulle komma, som skulle göra filmen riktigt, riktigt bra. Men, nej. Nu ser jag fram emot Benjamin Buttons otroliga liv, eller vad den nu heter. En skrynkling Brad Pitt. Yes. Lite orättvist, när killarna får dregla till en sexig Angelina Jolie... Fnys.

   

Kolla bara. Orättvisan är total.



Fast denna är ju i och för sig inte så dum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0