Världens tråkigaste fredag


Jaha. Här sitter jag en fredag kväll och uppdaterar min blogg. Gud, så skoj. "När lammen tystnar", står på och jag småtittar ibland. Kan ju filmen utantill, så knappt lönt att titta koncentrerat. Eller så hänger det ihop med att jag liksom tröttnat på att titta på TV just nu. Kan man göra det? Ja, efter tre dagar i fosterställning i soffan. OK, jag överdriver. Så jäkla illa är det inte, men jag är jäkligt trött på att vara sjuk.

Var inne på kontoret idag. Vägen dit var en spännande liten resa. Befann mig liksom som i en liten bubbla hela vägen... Allt runt om kring bara svepte förbi, och röster och annat ljud hördes bara dovt i mitt lilla huvud. Insåg ganska snart att jag inte var riktigt kry. Fick iaf lite gjort på jobbet, skönt det. Skum känsla att träffa kollegorna som var i full färd med att ha fredagsfeeling. Min vecka har liksom stått still.

Nej, nu ska sova. Finns inte så mycket att göra. Hoppas, hoppas, hoppas huvudvärken är borta imorgon så jag kan ta en kort shoppingtur och njuta av partajet hos B-A...



Såhär glad är jag inte just nu dock... Men gjorde ett försök till att roa mig själv lite i Photoshop.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0