Nyinflyttsfirad


Eller vad det nu kan tänkas heta :)

Dags att skriva några rader om lördagskvällen och den efterlängtade inflyttningsfesten. Kort och gott: Skitskoj! Vi blev till slut ett ganska stort gäng, och jag tror de flesta hade trevligt. Det verkade så i alla fall :) Alla var så otroligt söta och kom med presenter, blommor, muffins, godis och grejer - tack, tack, tack i MÄNGDER! Men givetvis var det allas närvaro som var det allra bästa ;) Jag låter nog några bilder tala för sig själva...

  
  
  
  

Och ja, söndagen var en sliten dag. En ganska så jättesliten dag. Men det var det värt... :)

Åter igen - tack alla! PUSS

PS. Mer bilder på Facebook såklart. För er som vågar vara vän med mig... Hihi.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej vännen! Nu har jag hittat hit! Hade lite svårt att komma ihåg adressen först, hihi. :) Hoppas på mer rolig läsning... :) Puss

2009-02-12 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0