Madonna is back


Har ju glömt att berätta att jag inte fick några biljetter till Madonnas konsert på Ullevi den 9 augusti. FAN! Jag ringde och ringde och stod i webbkö och i webbkö, men nej, hela systemet var emot mig. Jag var så frustrerad... Och ledsen. Och besviken.

MEN! Så idag - Madonna gör extrakonsert - den 8 augusti dessutom :) Dagen INNAN konserten "alla andra" ska gå på. Hehe. Det var säkert inte alls planerat att släppa den nyheten efter att biljetterna till konserten den 9:e var slutsålda och alla som vill gå upptäckt att de "missat" sin chans... Strategiskt gjort, måste jag säga. Heja, den pr-ansvarige.

Hur som helst. Den 17 feb kommer jag engagera alla jag kan för att försöka boka. Skam den som ger sig! JAG SKA GÅ! Någon med bra kontakter förresten? Hehe.

Och en annan sak. Kul att du hittade hit min älsklings-Ullis! :) Jag lovar... det kommer bli MYCKET spännande läsning framöver. Eller kanske inte. Haha. Ha inga höga förhoppningar. Jag blajjar mest :)

Nu är det dags att äta lite middag. Efter det kommer jag garanterat decka i soffan. Vare sig jag vill eller inte.

Kommentarer
Postat av: Martina

KLART vi ska gå! Innan alla andra stackare som ska gå först den 9:e... Puss!

2009-02-13 @ 11:30:16
URL: http://precisprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0