Imorgon smäller det


Då är det dags att fira att jag är "nyinflyttad" på Södermalm. Yej! Jag vet, jag vet... jag har bott här i TRE månader nu. Hehe. Men, bättre sent än aldrig :)

Hur som helst ska det bli fantastiskt skoj! Massor av härliga vänner kommer - saknar några av dem, en av dem extra mycket då hon planerat att komma men drabbats av den hemska influensan, snyft... - men vi blir runt 15-20 och nog räcker det gott och väl på mina 25 kvm... :) Men som sagt, finns det stjärterum finns det hjärterum! Och några får nog sitta med sina söta rumpor på golvet. Ska försöka serva med kuddar så gott det går... så ingen blir öm :)

Sitter och slölyssnar lite på min playlist på Spotify skapad inför den stundande festen. En saaalig blandning. Har försökt lägga in låtar som några av dem på nåt sätt relaterar till något eller känns bekanta för de flesta... Några gamla dängor från dansgolvet på Blue Ribbon i Linköping, någon gammal Gigi från Melles i Huddinge, några låtar som påminner om nollningen i Kalmar, och så några klassiska trancelåtar från Mondaybarkryssningarna... Och så lite Röyksopp och Depeche Mode till bror och svägerska. Hehe :) Och sen the best of the best i mitt tycke överlag. Dock inte någon hardtrance... det skulle nog inte så poppis, misstänker jag (förutom att jag, Sam & Sophie skulle börja stampa hej vilt...).

På måndag släpps för övrigt biljetterna till sommarens viktigaste konsert på Ullevi. MADONNA. Jag måååste ha! Bara så ni vet. Den tanten, hon kan. Snygg är hon också... Jag ska bli som henne när jag blir stor. Hehe.


Kommentarer
Postat av: H-lena

Wehoo! Jag är laddad som få inför ikväll, redan. :) Å du, jag, Vanessa o gänget i Gbg ska också försöka fixa biljetter till Madonna. Vilken fest det kommer att bli. Jaaa!

2009-02-07 @ 11:36:50
URL: http://hlena.webblogg.se/
Postat av: martina

Känns som jag verkligen missar ngt ikväll... Hoppas ni får dunderskoj på ditt partaj, jag får väl följa er på webcamen istället :D Puss sötis, saknar dig massor!

2009-02-07 @ 13:12:07
URL: http://precisprecis.blogg.se/
Postat av: H-lena

Du har blivit utmanad. Kolla min blogg. ;)

2009-02-08 @ 17:31:04
URL: http://hlena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0