Deckad


Denna vecka började helt okej. Jag var lite stressad över allt jag hade att beta av på jobbet, men jag lugnade mig ganska snart då jag insåg att fem hela dagar ändå är ganska mycket tid. Lugnet höll i sig fram till att jag på tisdagen vaknade upp - totalt deckad. Så galet sjuk. Hur går det till? Bara sådär över en natt? Det är inte rimligt. I tre dagar har jag legat i soffan. Huttrandes, svettandes, hostandes, snörvlandes, illamåendes, matt, ynklig... osv. Först denna förmiddag vinklade jag på persiennerna för att släppa in lite dagsljus, och nu ikväll tog jag mig ut ur lägenheten för första gången på tre dar. Luft. Det var skönt. Gick till närmsta affär och köpte på mig en massa mat... (eftersom mitt lilla förråd här hemma typ helt tagit slut).

Usch vad jag klagar. Men det har fan inte varit kul. Och jag är fortfarande inte frisk såklart. Detta innebär att jag får ställa in en middag jag sett fram emot imorgon. Och det är bara att hålla tummarna för att jag orkar med B-As efterlängtade inflyttningsfest i helgen...

Jag är inte bitter, nejdå. FÖRBANNADE INFLUENSA! FÖRSVINN!

Suck. 

MEN! En rolig sak skedde i tisdags: Jag fick biljetter till Madonna i sommar! Wieee :) Längtar redan som bara den.   


Kommentarer
Postat av: martina

Madooooonna! Du är grym som fixade det trots sjukan :)

2009-02-19 @ 23:00:07
URL: http://precisprecis.blogg.se/
Postat av: H-lena

Ingen middag imorn? :( Va synd. Men fest på lördag måste du orka med. Jaaaa!

2009-02-19 @ 23:59:34
URL: http://hlena.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

Stackare! Hoppas att du kryar på dig snabbt!

Massa kram!

2009-02-20 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0