Snart så...


... en jobbdag kvar, sen julledig. Mmm, efterlängtat! Som det ser ut just nu kommer jag minst sagt få tid över till att verkligen vila. Skönt. Fast en liten del av mig själv oroar sig över att det ska kännas lite ensamt efter ett tag. Men jag ska försöka njuta 100 procent. Vore ju knäppt annars...

Ikväll har jag tvättat och påbörjat packningen inför Linköping. Hade tänkt hinna längre än vad jag gjorde, men min rygg började klaga. Suck. Imorgon blir det minijul hos Magnus & Eva. Mysigt! Har slagit in julklapparna ikväll också, och hoppas dom går hem :)

Mycket mer än just det finns inte att rapportera just nu. Hehe. Ska försöka bli lite mer aktiv här nu över ledigheten nu när jag har så mycket tid. Men det finns ju en risk för att inläggen blir rätt trista. Haha. Närå, ska skärpa mig. Promise.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0