Rapport från Landet bortom Stress


Hej. Tänkte rapportera en sväng från min slappa ledighet. Befinner mig ute på landet. Det händer inte mycket här inte. Men det är väl också meningen. Julen har i stort sett passerat, bara lite julmatsrester som kanske slinker ner en gång till innan jag far hem till Stockholm igen imorgon kväll.

Julafton var najs. Familjen fick en weekend till Amsterdam i vår av pappsen. Riktigt trevligt, må jag säga! Det ser jag fram emot :)

Juldagen bestod av en fem timmar lång dejt med världens bästa Cara. Så trevligt! Vi höll oss borta från de fullproppade nattklubbarna med hejdlöst inträde, och hängde istället på Stora hotellet. Vin, drinkar och lyxig plockmat. Borde verkligen göras oftare!

Något seg på Annandagen tog jag mig ut i rean. Det var snöstorm som vanligt, och jag blev inte långvarig. Kom tillbaka hem med lite tröjor och dyrt smink. På kvällen blev det häng på bar igen tillsammans med Janne. Riktigt trevligt, det med! Även om jag vid min lilla promenad hem insåg att, oj, det blev för mycket. Söndagen var inte någon höjdare, må jag säga. Haha. Men det var det värt! (Kan jag i alla fall säga idag, då jag inte längre känner av det hela, hehe.)

Nu blir det nog en liten kopp te, och lite bokläsning framför brasan. Bara att fortsätta med de slöa takterna. Och komma ihåg dom, när jag om nån månad jobbar arslet av mig och undrar om man någonsin får vila ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0