Julen knackar på dörren


Det är lördag, sista helgen innan jul. Jobbar måndag, tisdag och på onsdag bär det av till Linköping för att äta julmat, umgås, ge och öppna paket, mysa på landet. Ska bli underbart att vara ledig 2 veckor. Välbehövligt.

Idag drog B-A till Jamaica. Tre veckor kanske inte är så lång tid egentligen, men jag kommer sakna honom en massa. Men som tur är hann vi fira vår egna lilla julafton i onsdags efter jobbet. Vi fixa julmat, la julklapparna under min lilla minigran (jag hade julpimpat lägenheten bara för detta tillfälle, hehe), tittade på Karl-Bertil Jonssons julafton på Youtube. Vi hade det himla mysigt. Och jag fick världens bästa julklapp - en SPA-massage jag ska gå på nu under ledigheten för att verkligen få koppla av ordentligt. Han hade tänkt till, min kära :) Längtar redan massor...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0