Zero 7


Kom nyss och tänka på hur mycket jag lyssnade på Zero 7 förut... Så jag började söka lite på Spotify, och kände en känsla av att jag nog kommer och lyssna en himla massa på dom nu igen...

Egentligen var det en ganska konstig anledning till att jag började lyssna på Zero 7. Det var när jag gick första året på min utbildning i Kalmar och gjorde examensuppgiften i radiokursen... Ett eget radioprogram. Av en slump hittade jag en remix av låten Home av Zero 7 i arkivet i Digas, programmet du använder när du säger radio (typ). Jag blev totalt kär.

Letade efter remixen på YouTube, men hittade bara en dålig version av video och orginallåten. Men den är jäklig bra den med. Men för den som har Spotify kan lyssna på remixen här.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0