The last day


Min semesterapportering på bloggen denna sommar har kanske inte varit den bästa. Tar därför tillfället i akt, att på min sista semesterdag och väl placerad på ett X2000 från Malmö, skriva några rader.

Det är som sagt sista dagen idag. Måste säga att fyra veckor i juli gick betydligt snabbare än vad jag trodde att de skulle göra. Detta innebär att jag inte riktigt gjort allt som var tänkt... Men ändå kort sammanfattat: Det har varit en underbar semester!

Veckan på Gotland blev fantastiskt skoj. Ett glatt gäng på sju personer antog öns både grymma sedvärheter och uteliv. Tack alla som gjorde resan väldigt, väldigt, väldigt trevlig! Snart kommer bilder.

I torsdags for jag till Malmö för att äntligen hälsa på min gamla vän Magda och hennes sambo. Vi insåg härom kvällen över en öl att vår vänskap firar 20-årsjubileum i år. Jösses! :) Igår avverkades dessutom möhippan för min kära kusin som snart säger ja till sin karl. Väldigt skoj och trevligt att äntligen genomföra allt som planerats så länge. Och så bra det blev! Kanon :)

Resten av tågresan och söndagskvällen ska jag försöka hantera min nu-är-semestern-slut-ångest och längta efter min kille.

Puss alla!

Kommentarer
Postat av: martina

Låter som du haft en dundersemester med en fin kille vid din sida :) Ser fram emot helgen och att få träffa er båda. Kram!

2009-08-03 @ 12:27:27
URL: http://precisprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0