Lugn helg


Denna helg har varit lugn. Och det har varit sååå skönt. Jag älskar att göra saker, träffa vänner och dra iväg på helgäventyr. Men ibland kan man behöva en helg då man bara softar och myser också. Tar igen sig... Och med tanke på att morgondagen i stort sett betyder ett "nytt" jobb för Jennie, är det väldigt skönt att jag inte känner mig mer sliten än utvilad efter helgen, så att säga.

I fredags var det mys med pizza & film som gällde. Lördagen bestod av shopping på stan med B-A. Vi strosade runt och shoppade loss ganska rejält båda två... På kvällen hängde vi hemma och mumsade på kräftor och smuttade vitt vin. I flera timmar satt vi och pyssla med att skala kräftor och prata och analysera livet i stort. Underbart mysigt, måste jag säga. Idag fick jag sova länge, och är nu hemma och tänkte rensa min gaderob (om jag kommer igång) och planerar att sno ihop den där lasagnen som liksom aldrig blir av.

Är både lite nervös och otroligt uppspelt inför morgondagen. Det känns dock väldigt tryggt att komma till en stor organisation... Har redan fått introduktionsschemat för den kommande veckan i min mejlbox. Känns otroligt bra och strukturerat. Då blir Jennie lugn :) Hehe.

Men måste ändå säga att det kändes vemodigt när kontoret på Kammakargatan packades ihop i fredags, och flyttlasset drog iväg på eftermiddagen.

Men - förändrigar är bra, och just denna förändring är jag säker på att den är mycket bra! Ser fram emot att lära känna mina ca 70 nya kollegor. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lycka till på det "nya" jobbet! Är säker på att det kommer att gå jättebra! Stor kram U

2009-08-16 @ 18:29:11
Postat av: Jennie

Tack sötis! :) Hoppas allt är bra med dig! Kram kram

2009-08-16 @ 18:57:41
URL: http://jennieadato.blogg.se/
Postat av: martina

Stämmer in med U. Lycka till!

2009-08-16 @ 20:30:28
URL: http://precisprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0