Imorgon smäller det


Om två timmar drar vi sakta men säkert mot Göteborg - jag, pojkvän, bror och svägerska, med ett nattligt stopp i Linköping. Och vad ska vi göra där, undrar kanske ni? Eller kanske inte. Nåja.

Dags för MADONNA på Ullevi!

 

Är riktigt laddad nu. Vet inte riktigt varför, men det kan eventuellt bero på att jag nästan lite längtar mer efter att få se "förbandet". Haha. Paul Oakenfold. Me like!

Hon är så cool. Kolla bara...




Ska alldeles strax dra från kontoret. Så himla skönt med fredag. Och jag är stolt som överlevde första veckan efter semestern :) Heja mig.

Mot Göteborg!

Kommentarer
Postat av: martina

Ja hon är faktiskt ganska cool. Tack för upplevelsen tillsammans med dig kompis!

2009-08-09 @ 21:36:52
URL: http://precisprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0