Fucking jävla skavsår


Varför - VARFÖR - får jag skavsår i varendra jävla sko?! Jag börjar bli förbannat trött på detta nu. Orkar inte lida pin för att vara fin mer nu :(

Så, där fick jag klaga av mig lite offentligt också. Skönt.

Idag är jag gräsänka. Fast det kanske inte går att säga så, när man inte bor ihop. Men det känns då lite tomt, må jag säga. Men imörrn är Han hemma igen. Och tur är väl det, för Jennie tänkte sno ihop en lasange. Heja, Jennie!

Två jobbdagar är nu avverkade. En verklig bedrift! Det går dock lite långsamt såhär i början, innan jag fattar vad jag håller på med. Haha. Om lite mer än två veckor blir det nytt jobb också, kan man säga. Har ju inte skrivit det här på bloggen, men pr-byrån jag jobbar på går samman med en mycket större - så från och med den 17 aug jobbar jag några kvarter närmare "centrum" :) Och det blir över 60 nya kollegor, nya kunder, nya rutiner, nya av det mesta... Jag måste säga att jag ser fram emot det mycket nu! Det är lite deppigt att sitta på det nuvarandra kontoret i dagsläget och se flyttlådorna hopa sig och se företaget sakta försvinna... Det har varit ett grymt gäng att jobba med, det må jag säga! :) Men nu ska jag med ny energi anta alla nya utmaningar.

Imorgon ska jag till sömmerskan för att sy om klänningen till kusinens bröllop. Och det behövs, kan man säga... Jag har oväntat (eller väntat, kanske...) gått upp lite över sommaren och kommer inte längre i storlek 34 (!) lika smidigt längre... Och speedbanta har jag inte större lust med de kommande veckorna.

Bjuder här på några bilder från Gotland. Har ikväll hunnit med att ta mig igenom dem och rensa och fixa och publicera på Facebook... (ibland är det kanske bra att vara gräsänka ändå...) Klicka för större bild!

  
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0