Våren är kommen


Åh, det är ju helt fantastiskt väder. Sol och massor av plusgrader. En efter en ploppar uteserveringarna fram. Suget efter att sitta och njuta på dem alla med en öl i handen är nästan gigantiskt. Och så jobbar man. Suck. Igår blev jag riktigt sur över att mina planer att gå från jobbet redan klockan 17 (!) och göra B-A sällskap på Medis sprack... Men när han oannonserat dök upp på kontoret för att ge mig en puss, kändes det rätt OK igen :) Det blev en promenix till Vasastan istället med middag på nån mysig pub jag inte minns vad den hette.

Ikväll har jag käkat ute igen, fast med bror min. Soldaten Svejk. Åh, så gott! Älskar det stället. Synd bara att man alltid får vänta så länge på bord. Därför man inte hamnat där så ofta. Men desto mer underbart när man lyckas få plats. Schnitzeln satt fint tillsammans med den grymma tjeckiska ölen :)

Det där med att Jennie skulle hålla i slantarna när det gäller att lägga pengar på mat ute, höll sig inte så länge. I söndags kväll fick jag panik efter att ha rensat plånboken på kvitton och insett att majoriteten var mina dyra uteluncher på jobbet. Kokade pasta och tog med till jobbet igår... Men idag var det utelunch igen som gällde. Fast denna gång ingen Take Away iofs. Utan jag och några kollegor åt ute på restaurangen... på uteserveringen! :)

Intresseklubben antecknar.

Imorgon kväll kommer två underbart söta tjejer på besök hem till lilla mig - Sam & Sophie. Ska bli sååå mysigt att äntligen få lite quality-time med dem. Verkligen på tiden, efter att en skamsen Jennie varit tvungen att banga fika... Saknar er brudar!



Jag ser helt fantastiskt dryg ut på denna bild. Haha. Sorry.

Kommentarer
Postat av: Lulu

vackra är ordet!

2009-04-09 @ 13:29:43
URL: http://lulu.blogg.se/
Postat av: sam

hot Hot HOT!!!

Fiiifän va brun jag va! SOLA!!! GAH!

Underbart go middagen va och glassen... MUMS!!!

TACK!! KÄRLEK!

2009-04-16 @ 15:50:23
URL: http://samsung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0