Soooool :)


Blå himmel, sol och nästan 20 grader. Helt undertbart.

Gårdagen spenderades med Minna. Jag drog med henne på en timmes jakt efter mina första vita Converse - storlek 6,5 var slut precis överallt - till slut inhandlades de i samma butik som vi först sett dem, men att det inte var ett helt nytt par. Men va fan, dom kommer ju ändå bli skitiga väldigt, väldigt snart...

Vi promenerade vidare, käkade lite gott, köpte kaffe och fika (världens största muffins) och satt på Skeppsbron och gassade i solen. Så skööönt. Sedan vidare mot Söder och en öl på Medis. Det är så underbart med alla uteserveringar och allt folk som plötsligt kommer ut. Efter det drog vi hem till mig, lagade mumsig middag och avslutade det hela med en kort men trevlig visit på Imperiet.

Idag är det minst lika bra väder. Jag befinner mig just nu i valet och kvalet mellan om jag ska gå ut i solen och skita i allt jag tänkt göra idag hemma i lägenheten. Fast jag kan också öppna fönsterna och låtsas som jag har en balkong... Vi får se hur det blir. Hur som helst behöver jag verkligen komma igång med det där fixet som jag så länge pratat om att jag skulle göra under påskhelgen. Vädret ställer helt klart till det!

 

Nya skooooor :) Som jag iofs redan har fått skavsår av... Vem får skavsår av Converse, undrar väl ni. Jo, jag. Jag får skavsår av alla skor :(

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej vännen! Fina skor på fin flicka! :) Hoppas påsken varit bra - vilket jag har fått intrycket av - och att allt är bra med dig! Vi har njutit av solen på västkusten och nu är det kvällstjänst på jobbet...längtar redan efter mer ledighet! Snart dax att höras? Puss

2009-04-14 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0