Så skönt...


Snart är helgen slut. Det är söndag kväll, och jag har helt klart lite ångest över att det är måndag imorgon. Men helgen har varit jättemysig, så jag är glad ändå. Vädret har ju varit fantastiskt! Riktigt varmt ju. I fredags slöt jag upp med B-A och hans lärarkollegor för lite AW på Medis. Riktigt najs!

Igår, lördag, glassade jag och B-A runt på Söder en sväng och gjorde vårt första gemensamma inköp :) - en skitsnygg kylväska med inbyggda högtalare. Perfekt till vårens och sommarens alla picknickar! :) Efter det slöt vi upp med ett gäng trevliga människor, shoppade några engångsgrillar och satte oss i Vitabergsparken och njöt med lite Rosé. Så perfekt...

Idag blev det dessvärre inte så mycket sol. Istället kom vi äntligen iväg till Ikea. Och som vanligt kom man hem med en massa saker som inte stod på inköpslistan. Men har i alla fall lite pyssel att göra i lägenheten nu... Ska bara göra det. Åh, jag är verkligen seg ibland.

Tråkigt att jag är så dålig på att ta bilder. MÅSTE bättra mig, känner jag.

Nästa vecka drar jag till Danmark för att "visas upp". Hehe. Kanske inte riktigt... Men trevligt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0