Lund för en helg


Sitter på tåget hem till Sthlm efter en mycket trevlig helg i Lund. Har hälsat på min kusin och hennes fästman. I sommar blir det bröllop och lilla jag har ju fått det prestigefyllda uppdraget att agera brudtärna. Och eftersom det var 3,5 år sedan jag och kusinen sågs var det kanske dags för en helhelg i Skånelandet... Ett mycket bra initiativ då vi har haft jättemysigt. Igår var det dessutom en otrolig vårdag. 18 grader, strålande sol och blå himmel. Dagen spenderades ute vid havet, vilket gjorde mig alldeles lycklig. Nu måste jag ta tag i mina brudtärnegöromål och shoppa klänning . Vet hur jag vill att den ska se ut, gäller bara att hitta den. Hoppas den resterande tiden på denna tågresa går snabbt nu. Är ganska uttråkad och tänker mest på att jag vill kramas med en viss fantastisk pojkvän när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0