Fy fan...


Vinterkräksjukan.

... är anledningen till att jag har varit lite "offline" här på bloggen de senaste dagarna. Ja, usch och fy. Riktig jävlig och fruktansvärd maginfluensa drabbades jag av i måndags. Och sen dess har jag inte fått i mig mycket, kan jag ju tala om. Vilket resulterat i vätskebrist och snurrighet. Och viktminskning. Har inte ställt mig på någon våg direkt, men jag ser ju mig själv i spegeln. Ujuj, inget kvar av lilla mig snart ju...

Idag skulle jag samla mina krafter för att ta en dusch. Det hela resulterade i att det snurrade till och jag spydde igen. Suck. Fast det var nog kraftlösheten snarare än magsjukan som orsakade det, skulle jag tro. Tur att jag har världens (världens!) bästa pojkvän som trotsar baskiluskerna och handlar allt jag behöver för att kunna återgå till livet som vanlig människa igen, och som sover här när jag är rädd för att tuppa av mellan hulkningarna. Och ringer flera gånger om dagen och tjatar på mig att dricka Resorb.

Men kanske inte så konstigt att han är sjuk nu då. Förlåt, älskling. 

Inatt ska jag sova i loftet. Om jag lyckas ta mig upp för stegen utan att det snurrar allt för mycket...

PS. Jag vet att jag gnäller jävligt mycket när jag är sjuk. Haha. Måste bara skriva av mig, så ni får dela mitt elände lite. Hehe.  

Kommentarer
Postat av: martina

Stackars söta du :( Inte kul att vara sjuk. Hoppas krafterna kommer tillbaka snart, så att du kan vara en precis lika världsbäst flickvän som BA verkar vara pojkvän :) Kram, kram i massor!

2009-04-16 @ 22:15:27
URL: http://precisprecis.blogg.se/
Postat av: H-lena

Lider med dig hörrudu... Tur att du har B-A då. :) Och hoppas att du kryar på dig till helgen. Om du orkar kanske vi kan få till en fika. Kram på rej

2009-04-16 @ 22:57:47
URL: http://hlena.webblogg.se/
Postat av: Ullis

Stackare! Hoppas att du kryar på dig snart! Massa kram

2009-04-17 @ 14:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0