Söndagsångest


Helgen är över och det är dags att snart ta tag i en ny vecka. Jag har lite ångest. Över det mesta. Både flytt och jobb. Det är väldigt mycket just nu, och det känns. Både psykiskt och fysiskt. Men jag antar att det bara är att bita ihop.

Rensandet har gått lite bättre idag. Men inser ju hela tiden nya saker som måste tas tag i. Trodde jag skulle hinna allt på helgerna nu, men får nog ta vardagarna till hjälp också. Speciellt om jag ska upp till Umeå helgen innan flytten. Kanske inte så genomtänkt, men det vore ju så himla skoj! Få tänka på något helt annat. Roa mig lite :) Ska ta en extra funderare imorgon över hur jag ska få ihop de närmaste veckorna...

Nopp, nu är det sängen som väntar. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0