Om två veckor


Om exakt två veckor flyttar jag. Till söder. Gud så underbart! Nu har jag två veckor på mig att ordna med allt som ska ordnas. Idag ska saker och ting delas upp och börjas packas ner (förra helgen var inte särskilt effektiv måste jag erkänna). Jag har lite andra spännande saker inplanerade denna helg också, så det här med packandet ska nog gå bra.

Hm, jag är inte så duktig på att uppdatera den här bloggen ofta. Skyller på hektiska veckor med upptagna kvällar. Singelliv med andra ord. Hehe. Inte så dumt... Ska nog klara av det här. Bara jag kommer till nya lägenheten. Och det gör jag ju snart - två veckor - det är ju ingenting! :)

I veckan bokade jag flygbiljetter till Barcelona i november. Wiee! Ska hälsa på en kompis som pluggar där just nu. Otroligt skoj ska det bli! Och framför allt att få komma iväg. Så skönt att bara dra och göra något helt annat. Ska bli superhärligt att träffa henne igen dessutom - det var alldeles för längesen sen sist.

Nu ska jag försöka fixa någon slags frukost (men om jag gissar rätt så är kylen tom...). Sen är det bara att sätta igång. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0