Lördag med dålig diciplin


Idag var det då dags att påbörja det hela genom att rensa igenom bohaget. Suck. Lättare sagt än gjort. Började med att jag sov 12 timmar. Skönt för min förkylning - men halva dagen gick ju. Efter ett telefonsamtal med en vän var väl klockan typ fyra. Bara att sätta igång. Först Moby på högsta volym, sedan Kent och därefter Tiësto. Kom igång en timme ungefär tills jag blev hungrig och faktiskt lagade mat (mycket ovanligt numera, jag har gått ner mååånga kilon sen i somras...). Efter middagen var det svårt att fortsätta. Öppnade en låda och lade genast locket på igen. Detta får han rensa, tänkte jag. 

Vi sju blev det en promenad till Statoil för att införskaffa lite lösgodis. Fick ett sms igår kväll som innehöll ordet smågodis, och sen dess har jag varit sugen. Så det var bara att pallra sig ut. Egentligen kanske jag borde ha köpt kanelbullar, Kanelbullens dag till ära. Men nä, lösgodis gjorde susen. Nu är det TV som gäller för hela slanten. Nya TV4-satsningen Stjärnor på is har precis börjat. Kan nog bli intressant. Nya tag med rensningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0