Det närmar sig...


Mindre bra på uppdatering som sagt. Men denna blogg ska inte bli något ångestframkallande i mitt liv. Det har jag nog av annars. Mycket att tänka på just nu! Allt från bra och trevliga till mindre angenäma saker. Om en vecka har jag köpt min lägenhet. Då har jag fått nycklarna och den är bara min, min, min. Flytten går av stapeln den 25:e. Overkligt? Javisst. Nu har flyttpackandet startat på allvar. Lägenheten jag ska lämna är som ett inferno utan dess like. Prylar överallt och tunga flyttlådor som står i vägen och som jag går in i hela tiden. Dock har jag mycket kvar tills jag är klar... Just nu ligger fokus på att bara få ner skiten i massa lådor. Att försöka rensa och tänka "vad ska jag ha i förrådet" redan nu varken hinner jag eller orkar med just nu. Det får ske succesivt i den nya lägenheten. Ska ju köpa mängder av nya möbler. Kanske inte mängder (25 kvm är inte stort om jag minns rätt...), men jag behöver en hel del nytt. Än vet jag inte exakt hur jag vill ha det, men jag har många idéer och drömmar :) En säng ska jag dock köpa redan första dagen. Ikea it is. Ser fram emot att klättra upp i min loftsäng och mysa... på söder :) 

Pirr, pirr i magen.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0