Vinter? - Nej, tack.


Uppdaterandet suger. Men det skiter jag i.

Det är lite av ett snökaos i Stockholm. Och hur svårt kan det vara att ploga egentligen?! Suck. Okej, jag har slirat runt i mina Puma-sneakers idag. Kanske inte så smart. Men ändå. Jag köpte "vinterskor" på vägen hem. Det blev svarta, hala, högklackade skinnstölvar. Smart? Nja. Men dom var väldigt fina. Och kommer passa skitbra med min nya "vinterjacka" - en tunn kappa på rea. Men skitsnygg. Hehe.

Jag får inte mitt förbaskande trådlösa modem att fungera. En ensam ganska oteknisk hjälplös tjej tar gärna emot hjälp... ;)

På torsdag drar jag till Barcelona. Tjoho! Fan, vad najs det ska bli. Nästan fyra dagar hos bästa tjejen Ida :) Detta har jag sett fram emot LÄNGE!

Dags att ordna någon slags middag då. Hm. Spännande, undrar vad jag hittar på... Nudlar? Eller yogurt? Mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0