Stel gammal kärring


Det är precis vad jag känner mig som. Vad fan är det med min kropp. Den pallar inget och säger emot vid minsta rörelse. Kanske är och ta i, men jag är fan inte smidig i dagsläget. Och det blir ju inte bättre av att jag ska kravla upp i loftet varje kväll numera. Ojoj. Men väl uppe på högre höjder är jag väldigt nöjd. Det är mysigt där uppe. Och 1,40-säng räcker :)

Imorgon ska dock Friskis & Svettis-kortet köpas. PÅ RIKTIGT! Sen ska jag träna också, förhoppningsvis även det på riktigt... ;)

Veckan har varit skön. Mycket jobb som vanligt, men den har varit skön. Det är liiite lugnare nu, och jag hinner med att tänka på annat också. Men jag är trött. Jävligt trött. Skulle behöva sova två dygn för att komma i kapp. Men vad fan, man lever ju bara en gång, eller hur. Och nu lever jag ju singelliv på Söder och då måste jag ju få vara lite crazy...

Helgen har varit kanon. Fredagen bestod av inspektion av min lägenhet och middag. Lagad i mitt "kök". Jo, vi säger KÖK nu. Även om det kanske inte är det. Men vi säger kök :) Mycket vin och mycket prat... Precis vad jag gillar med fredagar. Så ska det vara.

På lördagen blev det fokus på bror min. Dags att fira hans 35-årsdag (några dagar för tidigt). Pappa och hans sambo kom upp till huvudstaden igen och det blev släktfika. Med småtjejerna också såklart. Hehe. Det är fart på dessa små donnor! Jag undrar om jag själv verkligen skulle palla... Det får blir den dagen. Om den kommer.

Kvällen blev fest! Mötte upp Minna igen såklart (Mitt helgsällskap, nu måste vi höras med jämna mellanrum annars får jag abstinens. Haha.). Hos bror samlades ett 20-tal glada människor. Mycket trevligt! Planen var att gå vidare, men vi blev kvar tills grannen klaga på allsången (kanske framkallad av hotshotsen?) i köket. Det blev nattpromenad till Donken med Minna och den McFeasten satt fint. Det måste jag erkänna. 

Idag blev det till att slöa framför TVn tills vi pallra oss till Ringen för lite bakisshopping (iaf för mig...). Nu har jag tagit mig igenom disken (hurra) och ikväll blir det förhoppningsvis bio. Det är nice. Det var längesen. 

Ja, och det här med bilder i bloggen... Inte bättrat mig. Sorry.  

Kommentarer
Postat av: Kenta

Ja in med lite coola foton nu ;-)

2008-11-10 @ 09:01:58
Postat av: Malin

Jasså hon har en blogg! Ja kommer att bli en flitig läsare och hoppas på smakiga detaljer! =)

2008-11-10 @ 13:18:11
URL: http://malsaliv.blogspot.com
Postat av: H-lena

En blogg till som jag kan följa. Wehoo! Vill gärna se en bild på lgh. Innan jag, inom en snar framtid, kommer att hänga där titt som tätt menar jag. =)

Kos & Klem

2008-11-10 @ 13:31:02
URL: http://hlena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0