Pimp my lägenhet


Bredbandet är beställt och modemet är levererat till någon suspekt kiosk på Götgatan. Jag har inte orkat ta mig dit ikväll. Men jag testade - och titta! - grannens bredband fungerar igen! :) Men imorgon ska jag fixa med mitt 100 Mbit...

Det är helg igen, och veckan gick som vanligt lika fort. Imorgon är det dags för Ikea, och jag känner mig hyfsat peppad. Det borde vara kul, men jag vet ju inte hur jag vill inreda än... det är nämligen lite komplicerat har jag insett. Suck. Plus att jag nu ikväll efter mätt en vägg insåg att jag åter igen inbillat mig att lägenheten är större än vad den är... Jag hade en liten plan, men den sket sig nu.

Jag längtar till Barcelona. Om två veckor är jag där. Det ska bli så skoj och så underbart att byta miljö :) Och träffa Ida såklart! Det var alldeles för länge sen sist. Det kommer bli en grym långweekend :)

Nu ska jag dricka upp min gigantiskt stora kopp te. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0