Nu kan jag inte snylta längre...


... på min grannes Internet. Stor chock igår när jag insåg att det inte fungerade längre. Så jag "skyller" på att det var därför jag inte uppdaterade bloggen igår. Hehe.

Men jag fick ju en Internet-fri kväll! Ovanligt. Var dock TVUNGEN att surfa in på Facebook via mobilen. Två gånger. Abstinens? Lite kanske. Nåväl. Jag erkänner i alla fall! :)

Nu tar jag mig friheten att skriva några rader på jobbet - där jag fortfarande har tillgång till det underbara Internet... Och nu ska jag surfa vidare in på ComHems hemsida för att ordna detta hem. För nu blev det fart på mig kan jag lova.

Jag har ytterligare en sak till att erkänna (och det känns lite jobbigt): Jag köpte aldrig något träningskort igår efter jobbet. Jag gick hem och gjorde våfflor istället. Oups.

Idag fick jag reda på att två av mina äldsta kompisar, Cara och Magda, förmodligen kommer på Stockholmsbesök i december. Så FANTASTISKT skoj! :) Jag till och med halvskrek ut min glädje här på jobbet... Det blir med andra ord ingen kryssning för mig, det blir något ÄNNU bättre! Längtar tjejer, och hoppas ni får tag på biljetter... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0