Hypokondrisk?


Jag är 25 år och misstänker att jag har fått en blodpropp i vänstra vaden. Ja, ni hör ju själva hur stört det låter? Jag måste vara hypokondriker. Ligger i soffan och väntar på att min inbillade (?) svullnad ska lägga sig. Men benet känns fortfarande lika bortdomnat. Sedan klockan 10 imorse. Riktigt skumt det här...
 
Har fan ingen lust med akuten. Var där vid fem och rådfrågade en sköterska och hon konstaterade att jag skulle få vänta lääänge (varken vårdcentral eller närakuten ville ta emot mig...). Som om jag inte förstod det innan liksom. Eventuellt går jag dit imorgon bitti. Bor ju i alla fall nära. Ännu en bra sak med att bo i stan... 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till hörrudu. Jag som är en hypokondrikers motsats kan dock meddela att "det är ingen fara; det löser sej".

Kramkram

2008-11-18 @ 08:08:27
URL: http://hlena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0